Обадете ни се!

☎ 0886 46 66 16

Меню
Меню

Рекламация и връщане

ОТКАЗ ОТ ПОРЪЧКА И ВРЪЩАНЕ НА СТОКА


Съгласно чл.55 от ЗЗП, всеки потребител има право да се откаже от закупена стока без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка в 14 дневен срок, считано от датата на получаване на стоката. В случай, че потребителят се откаже от продукта, продавачът се задължава да възстанови обратно заплатената от потребителя сума.  Възстановяване на сумата се извършва, след като стоката бъде върната и проверена от наш служител, САМО когато връщането е в съответствие с разпоредбите на чл. 55 от ЗЗП. Само ако всички условия за валидност на гаранцията са спазени можете да се свържете с нас, за да уточним начина на връщане на стоката, адрес за изпращане и начина за връщане на сумата, заплатена от Вас. Транспортните разходи за връщане на стоки са за сметка на купувача. 

Отказът от поръчка се извършва писмено чрез:

електронна поща: info@vivahome.bg       

телефон: 088 646 6616                                                                     

Условия за валидност на гаранцията:

  • При връщане, продуктът трябва да е в своята оригинална опаковка;

  • Сглобявани продукти не могат да бъдат върнати;

  • Продуктът не трябва да бъде повреден от клиента;

  • Продуктът трябва да бъде в търговски вид (етикетите, опаковките и инструкциите не трябва да бъдат повредени);

  • Продукт трябва да съдържа всички части и принадлежности, точно както е бил получен.

  • Срокът за връщане на продукта е не повече и не по-късно от 14 дни, считано от датата на получаване на стоката.

Рекламация на стока

Всички клиенти могат да извършват рекламации за закупени от онлайн магазина стоки в съответствие с разпоредбите на Закона за защита на потребителите. Като коректен търговец VivaHome предоставя възможността на свойте клиенти да прегледат стоката пред куриер, преди тя да бъде заплатена. При доставката на продукта, внимателно проверете дали всичко е наред. Всеки продукт на VivaHome има своето предназначение и основни качества , посочени в описанието. На рекламация подлежат дефектни стоки или стоки с констатирани липси. В случай, че Клиентът не направи рекламация на момента, същият губи правото по-късно да претендира, че стоката му е доставена с явни недостатъци. Транспортните разходи при рекламация на стоки са за наша сметка.

При предявяване на ракламация на стока клиента може да претендира за:

  • възстановяване на заплатената сума;

  • за заменяне на стоката с друга със същата цена.

Задължението на Продавача за приемане на рекламация отпада в следните случаи:

  • опит за ремонт от неоторизирано лице;
  • когато при получаването или монтажа на стоката, Купувачът е установил дефект на същата или на елемент от нея и въпреки това го е монтирал;
  • неспазване на инструкциите за съхранение, употреба и работа със съответните стоки, описани в съпътстващата стоките документация на производителя;
  • дефект, причинен от неправилна или груба употреба;

Екипът на VivaHome Ви пожелава приятно пазаруване!

Сравнение на продукти

Viva Home използва „Бисквитки“! Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки